onsdag 29 december 2010

Snart nytt år

och jag har varit urusel på att uppdatera min blogg. Skälen är många, men faktum är att ibland blir det liksom bara inte av. Oftast är det enkelt att uppdatera bloggen när man är "inne i det". Skriver man inte på ett par dagar, blir det lätt så att min inte skriver på några dagar till... En annan anledning är att jag köpte mig en ny kamera i höstas och vi kommer inte lika bra överens som jag gjorde med den gamla. Men jag saknar alla mina bloggvänner, så nästa år måste bli ett nytt intensivt bloggår. Det kommer att hända massor av spännande saker att berätta om. Det är jag helt säker på!

Vi hörs snart igen!

1 kommentar:

  1. Känner igen mig i det där ;D. Vi tummar för ett nytt aktivt bloggår! Gott Nytt år på er!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)