söndag 6 oktober 2013

Leos sexdebut... uuurk

Ja, man kan faktiskt sätta morgonkaffet i halsen för mindre! Igår kväll när vi skulle gå och lägga oss envisades Sid och Leo med att tumla runt och busa i sängen. Unga hanhundar som de är, blir det ofta dominanslekar av olika slag. Att hundarna "rider" på varandra någon gång då och då har jag därför inte brytt mig särskilt mycket om. Jag brukar knuffa till dem lite lätt och så fortsätter de leka. Igår kväll lyckades jag dock inte få Leo att hoppa av Sid, trots att Sid var märkbart irriterad. När jag så äntligen lyckats, ser jag att HELA Leos snorre hänger under magen. Det är ingen liten sak vi talar om!!! Trots att jag haft hanhundar i över fyra år har jag ALDRIG sett hela "grejen" en endaste gång. Men inte nog med det. Där står Leo i sängen och verkar lite bortkommen och ejakulerar över hela sängen. Snacka om syn och snacka om att bädda om. STÖÖÖN! Nu hoppas jag verkligen inte att detta är något som behöver hända igen. Jag kan förlåta en kåt oskuld, men bara EN gång. Inte konstigt Sid kände sig våldtagen... ;-)

PS. Och ni ska vara väldigt glada att det inte finns några illustrerande bilder idag. Inte ens suddiga. DS

5 kommentarer:

  1. Usch vilket snusk! Jag har oxå sett hela grejjen en gång men det var på en cavalier king charles spaniel på en cavalier träff och jag dog lite den gången!!
    Tur lapphundar inte är så juckiga och sexuella av sig så man slipper renbädda pga tonårs olyckor i sängen!! :/

    SvaraRadera
  2. Hu! Inte har jag sett hela grejen och inte vill jag se den heller, känner jag!

    SvaraRadera
  3. Haha....jag har haft hund i sammanlagt 25 år och mest hanhundar, men jag har aldrig varit med om det. haha....hoppas jag slipper också.....;)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)