torsdag 20 februari 2014

Redo

...för skidåkning i Schweiz. Nya skidkläder var tyvärr en nödvändighet,  då sonen gått och växt ur alla tidigare varianter. Men visst blev han snygg?! Syrran får stanna hemma och vila upp sig efter operationen. Maken jobbar och jag ikläder mig rollen som desperat hemmafru. Tjoho! Not...
Dottern beklagar sig redan över att "alla andra" får åka iväg på lovet och jag blir bara på dåligt humör. Hon borde skratta sig lycklig som antagligen både kan sova, andas och svälja helt normalt i framtiden. Egentligen borde jag ha åkt på spa själv, i stället för att curla mina barn. Men de är ju snart stora och kommer att vilja flytta hemifrån. Sååå... jag åker på spa en annan gång. ;-)

2 kommentarer:

  1. Man saknar faktiskt tonårstiden, på passa på att njuta om det går...

    SvaraRadera
  2. Livet är inte alltid rättvist...:))

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)