fredag 20 april 2012

Påskdekorationen får stå kvar

Det blev väldigt lite påskpynt i år. Dels var vi inte hemma i Tyskland under påsken och dels har jag varit lite nere den senaste tiden. Inget har vart riktigt roligt och då blir det liksom inte pysslat heller. Men flera månader innan påsk började det säljas påskharar till höger och vänster i butikerna. Jag hittade dessa två söta harar i en blomsterbutik för inte många Euro alls.
 Mina påskharar Bill och Bull.
Nu får de stå kvar ett tag till, för jag tycker att de är riktigt söta. Jag är inte så mycket för "tingel och tangel", men dessa två sötnosar bryter av fint tycker jag. Här kommer påsken att vara åtminstone fram till midsommar ;-)

2 kommentarer:

  1. Här har påskkärringen åkt in i garderoben men påskäggen i riset får vara kvar för den gröna färgen passar så bra i rummet.

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja de smelter in i interiören helt perfekt! Skulle inte heller ta bort de.
    Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)