fredag 6 juli 2012

Semester i Sverige

I morgon åker vi ääääntligen hem till Sverige!!!! Det ska bli så rackarns kul! Hör av mig här på bloggen under de kommande veckorna, men troligen mer sporadiskt.

Vill bara säga att hunden mår bra igen. Två av operationssåren är läkta. De två små. De två större såren på benen se fina ut men är inte helt läkta ännu. Skulle ha plockat stygnen hos veterinären idag, men det gjorde Buzz tydligen själv i natt... Slutade med att såret på låret fick "klamras" och nu måste vi hitta en veterinär i Skåne som kan ta bort dem. Suck. Fast jag är mest glad över att Buzz mår bra igen. Han vaktar på oss som en hök nu när han vet att vi är på väg någon stans. Jag har talat om att han ska få följa med och nog tusan verkar det som han lugnat ner sig något. Jag tror han fattar. Klok hund jag har! ;-)

6 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att ni får en superhärlig semester...det är ni verkligen värda. Allihopa!

    SvaraRadera
  2. Vilka goda nyheter! :-) Vill du ha en adress till en duktig uppfödare som har Prazsky Krysarik valpar (osannolikt söta)?
    Och klart att Buzz fattar att han ska med!

    SvaraRadera
  3. Ha en underbar semester nu! Och så härligt att höra att Buzz är i startgroparna och resklar!

    SvaraRadera
  4. Skönt att det går åt rätt håll. :-)

    Och vad härligt att komma till Sverige! Hoppas vädret hinner bättre till sig bara. :-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Skönt att han mår bättre lilla goingen! Jag saknar er... ni är mycket saknat här kan jag meddela!

    Välkomna!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)