onsdag 2 december 2009

Nu är det gjort

Jag är nyklippt och nyfärgad i håret. Och nyfattig...

Känner mig nöjd idag, men vi får väl se hur det känns när jag ska fixa håret själv i morgon. Håret har blivit ett snäpp ljusare än det var innan. Vet inte om det var så lyckat egentligen. Det man gjorde var att tona ner min "gula" hårfärg och göra den lite mer askblond. Sedan är håret lite kortare, men framförallt uppklippt. Både fram mot ansiktet och i nacken. Håret går fortfarande att sätta upp i en hästsvans, men den blir kanska tanig i jämförelse med vad den var förut.

Får väl sätta in en bild på före och efter vad det lider. Har faktiskt tagit bilderna, men jag orkar inte lägga in dem så här dags. Och sedan tycker jag nog att "före" bilden är bättre än "efter" bilden...

Fast alla hemmafruar som jag mötte på skolan i eftermiddags intygade att jag blivit såååååååå snygg!!! Antingen menade de det verkligen, annars var det skadeglädje.

2 kommentarer:

  1. Hej Åsa. Vad roligt att du hittad våran sida. Tyvärr kan jag nte ta åt mig äran av mina hundars kläder. Beställer dom av en tjej som syr på beställning. Ninnas Hundkläder. Kan verkligen rekommendera henne om du vill ha uppsytt, annars kan du säkert mejla henne och få lite sytips.Lycka till med Buzz. Kommer att fortsätta läsa din blogg, vore roligt om vi kunde utbyta lite erfarenheter och tips av varandra när det gäller våra hundar.

    SvaraRadera
  2. Oj! Hade missat att jag hade fått en kommentar här! Vad kul att du har hittat min sida också. Jag utbyter mer än gärna hunderfarenheter framöver! :-)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)