lördag 17 mars 2012

Nya naglar - no 10

Här är vårens nya naglar, precis fixade inför min resa hem till Sverige ikväll. Jag åker tillbaka tillsammans med mina föräldrar som varit här och hälsat på. Jag hatar att flyga, så det känns skönt att få ressällskap.
På måndag ska jag besöka en svensk högskola och presentera min utvärdering av deras system för bedömning av pedagogisk skicklighet. Det är första gången på länge som jag förväntas vara lite extra intelligent, inte bara städa, laga mat och tvätta... ;-)

8 kommentarer:

  1. Åh, det låter kul med lite intelligenstest mitt i städningen! Lycka till!!
    Snygga naglar dessutom! Det är inte Mälardalens Högskola du ska till möjligen?

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt går bra och att du kan plocka fram intelligenssen när den behövss. Själv har jag lite problem med det nämligen!

    SvaraRadera
  3. hihi, hoppas att allt går bra!

    SvaraRadera
  4. Snygga naglar :-) Hoppas resan går bra!

    SvaraRadera
  5. Snygga naglar som vanligt hos dig, fast jag gillar längden också! Helt plötsligt så känner jag hur djäkla skönt det skulle varit att bli kliad på ryggen!
    I Sverige? Och inte hört av dig till mig, nu blir jag lite ledsen, fast du kanske inte hunnit fixa tekoppar åt oss än!
    Gillar dina konstutställningsbilder i föregående inlägg!
    Lycka till på högskolan, fast det kanske inte behövs sägas, vi alla dina bloggvänner vet ju att du är en smart brud som fått stå tillbaka för patriarkatet! (Hm..kan en man skriva så, ja visst, jag är också drabbad hur djävla konstigt det än låter)
    Ha det så bra och ha en skön Sverige vistelse, ser du en Husbil någostans som det står The Loowe Machine på med röda hjärtformade bokstäver då är Oumberlige Peter i närheten!
    Som sagt ha det Bäst!
    Kram ifrån den Oumberlige...eller om det nu var den Omöjlige?

    SvaraRadera
  6. Kommer du inom hos oss då?
    Jag fixar gärna ett gott mål mat och städar lite innan du kommer, trots att det inte förväntas vara extremt intelligent...! (Skrattar gott)
    Naglarna, om jag får vara rak, de blev ju fina - igen!
    Ha en bra resa!
    Kram från Lena.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)