fredag 30 mars 2012

Och regnigt

Idag renade det för första gången på riktigt länge. Kan kanske inte påstå att jag längtat efter det direkt. Inte Buzz heller. Men vi gick vår morgonpromenad som vi skulle. Ändå. Och sedan var det väldigt skönt att få komma in i värmen och torka sig. Buzz åt sedvanligt frukostresterna med god aptit. Idag blev det hela två (!) weisswurstar som hade blivit över, eftersom det bara var jag och dottern som åt frukost så tidigt. Sonen är hemma från skolan idag också och han gick minsann inte upp tidigt i onödan. ;-)
Så här ser vår trädgård ut idag på morgonen. Blöt. Lägg märke till att palmerna flyttat ut igen. De har haft en tuff vinter inomhus med golvvärme och supertorr luft. Man skulle kunna tro att de älskar det, men icke. Fast 10 grader och duggregn kanske inte heller är favoriten? Vi får väl se.

3 kommentarer:

  1. Appropå regn...får jag bjuda upp till dans...bra för skinkorna!

    http://www.youtube.com/watch?v=EceKsb9WJH8

    Normalt skickar jag inte musik till främmande kvinnor, men eftersom vi snart dricker ur samma..lika temuggar så är jag lite modigare..!
    Ha en fin helg!
    Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  2. Söner brukar inte vara så morgontidiga av sig! Vår sons sovförmåga är fantastisk minst sagt ;-)

    Trevlig fredag!

    SvaraRadera
  3. Helvått ser det ut att vara...! Blir nog fint för veksterna att få bo ute nu.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)