onsdag 13 januari 2010

Virrpanna

I snart en månads tid har jag försökt nå min bank KBC för att få dela upp min bilfärsäkring på 12 månader i stället för att betala hela årspremien på en gång. Märkligt nog har de aldrig svarat på mina (4 st) mail. Däremot på andra mail som rört andra saker. Hur som helst har jag de sista dagarna desperat letat efter inbetalningskortet som bara varit totalt putts väck. Tills för en kvart sedan. Då kom jag plötsligt på att jag satt upp det på vår anslagstavla i köket. Så nu har jag trots allt fått betala bilförsäkringen på närmare 12 000 kr för hela året. Fast jag förstår fortfarande inte varför banken (som alltså har försäkringen) inte hört av sig. Märkligt. Ytterst märkligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)