tisdag 21 september 2010

Jag måste rycka upp mig

Har knappt skrivit på bloggen här på slutet. Faktum är att en två veckor lång förkyldning och sedan tandeländet som grädde på moset har tagit musten ur mig. I morgon ska jag ta mig i kragen och visa lite loppisfynd jag gjort, lite nya skor jag köpt (kanske inspirerad av Fru Venus?!) och kanske sammanfatta mitt första år som hundägare. Jag har tänkt göra så mycket, men liksom inte orkat. Det gör jag inte nu heller förresten, men jag samlar kraft i alla fall ;-)

2 kommentarer:

  1. En bra början, och VISA SKORNA!! :-) Kram

    SvaraRadera
  2. häng in there vän!!! förkylning o tandjäklar är inget kul nånstans! jag ser gärna sko-bilder:)))
    KRAMEN!!!!!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)