tisdag 19 april 2011

Inga fel på hunden

Veterinären kollade Buzz i kväll och han kunde inte hitta något fel. Tempen var bra, inga inflamerade analsäckar, han är avmaskad i helgen så det ska inte heller vara något problem. Idag är han i och för sig bättre och han började ju äta redan igår, så nu avvaktar vi. Förhoppningsvis var det bara något dåligt han hade ätit.


Och så vill jag berätta att vi haft 25 grader varm idag och att det fina vädret förhoppningsvis ska hålla i sig till i början av nästa vecka! Björkarna är nu utslagna och bokhäcken är grön och tät. Körsbärsträden blommar och jag hoppas verkligen att de fortfarande gör det på fredag när mamma och pappa kommer.Våren eller sommaren har kommit så lång att vissa blommor redan har blommat över.Till och med maskrosorna håller på att ge upp. Redan.

3 kommentarer:

  1. Så skönt att vovven mår bättre, jobbigt och oroligt när de är sjuka...!
    Jag ser att våren är lååångt före, ser härligt ut, jag längtar och önskar den skyndar på här lite...:)
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  2. Så härligt att din pälskling mår fint;) gott!
    Här har det varit mot 20 grader;) löööve it!
    Gonatti:))

    SvaraRadera
  3. Skönt att han mår bra igen :-)

    Så underbart körsbärsträden blommar!!
    Och maskrosen som blommade ...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)