söndag 17 april 2011

Orolig för hunden

Det är något tokigt med Buzz. Det började på allvar igår och har fortsatt idag. Han käkar gräs och kräks. Käkar mer gräs och kräks. Kräks med små blodprickar i. Och magen gurglar fastän han både kissat och bajsat ordentligt idag. Han har inte velat äta idag, inte ens när vi lockar med ost och skinka som han i vanliga fall kan göra vad som helst för att få! Och så går han undan och lägger huvudet lite högt. Att han inte mår bra har jag fattat, men vad f-n är det? Känns som att hans allmäntillstånd fortfarande är så gott att det inte är motiverat att åka till jourveterinär. Men jag tror att han har ont. Ska åka till veterinären så fort han öppnar i morgon. Jag är jätteorolig och bekymrad :-(

4 kommentarer:

  1. Oj...håller tummarna att Buzz snart mår bättre! Kryapådigkramar från oss!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att han blir bättre snart. :(

    SvaraRadera
  3. men usch så oroligt ...låter som nånting han har fått i sig ... Jag hoppas han snart blir piggare!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)