onsdag 6 juli 2011

I Sverige

Nu är vi äntligen i Sverige och det känns sååå himla skönt. Dagen till ära har jag varit och skaffat nytt pass och internationellt ID. I nästa vecka ska jag kunna gå och hämta ut dem och sedan klarar jag mig i 10 år till. Phu.

Hunden är supernöjd över att få följa med hela "flocken". Han tål nästan vad som helst bara han får vara med. Som nu till exempel. Nu ligger han (och håller nästan på att ramla ner) på en gammal ihopvikt trasmatta här inne i datorrummet. Det känns skönt för mig med - att han är med.

5 kommentarer:

  1. Tyvärr klarar du dig bara i 5 år, de har halverat giltighetstiden på pass och ID-kort.

    Katarina och Ante

    SvaraRadera
  2. Välkomna till Sverige både Buzz och familjen! Hoppas ni får det toppen här!

    SvaraRadera
  3. Välkommen säger jag då (som äntligen kan kommentera igen:)
    fredagskram!

    SvaraRadera
  4. Lotta Åhlander9 juli 2011 kl. 21:28

    Välkomna hem, på en ljuvlig sommarsemester!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)