måndag 24 december 2012

God Jul!

Vi har haft en helt underbar julafton. Frukost i lugn och ro, långsamt tempo, tv-tittande, paketöppnande och massor med god mat. Nu sitter ungarna och spelar kort och jag slösurfar lite på datorn. Igår tog vi ett sent julbad ute i snöstormen. Kolla in hur handdukarna hänger!
Det är härligt att ligga i 38-gradigt vatten med vinden och snön vinande runt huvudet. Kontrasten är häftig. Idag satt vi inomhus och öppnade paket.
Jag fick en jättefin röd Picard-väska av min make. Är helt chockad! :-)

7 kommentarer:

  1. Åh va ljuvligt! Det där badet vore inte fel :))
    God fortsättning på julen <3
    kram
    Fia

    SvaraRadera
  2. Så fin julafton ni verkar ha haft! Och så paket som ger glädjechock, det är en extra bonus!
    God fortsättning på julen och din Sverige vistelse!
    Julkram från
    Melodys matte

    SvaraRadera
  3. God Jul
    Ett perfekt sätt att fira julen på!
    Liiite avensjuk er jag på Picard-väskan...
    Kram och välkommen

    SvaraRadera
  4. Å jag som glider in lite "Kalle bakom" säger god fortsättning!
    Njut av er julledighet här i Sverige. Var i Sverige är det ni håller till någonstans?

    SvaraRadera
  5. Ni verkar ha haft det bra ser jag! God fortsättning!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)