måndag 23 november 2009

Jobb, jobb, jobb

Japp. Så har föräldrarna lämnat Waterloo efter en dryg veckas besök. Nu är det dags att jobba ifatt det jag missat. Hugga!

Vädret är riktigt ruggigt. Det blåser och regnar. Igår till och med åskade det. I slutet av november! Trots ovädret var jag och hunden ute på promenad i morse. Vi gick på fälten tillsammans med två andra "hundmammor". Både vi och hundarna blev dyngsura, men vi värmde oss med kaffe och mammas kardemummabullar efteråt. Mums och myyyyys.

För övrigt har jag varit duktig och slutfört uppsättningen av fågelbordet som pappa gjort. Det är nu fyllt med solrosfrön. Tvättmaskinen går sitt andra varv och diskmaskinen sitt första sedan i morse. Och nu ska jag ringa ett par jobbrelaterade telefonsamtal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)