torsdag 31 maj 2012

Dags för ny soffa?

Den här soffan från italienska Fratelli Boffi skulle jag vilja ha. Passar kanske inte så bra in i övriga möblemanget, men det är så himla kul tycker jag. Frågan är om den ens är skön? Fast, vem bryr sig? Ibland kan saker bara få vara riktigt häftiga också. En soffa behöver ju inte vara användbar, mysig att krypa upp i och så... Har man gott om plats kan man ha den i all fall. Som prydnad.
På rea kan man köpa denna skapelse för "endast" 60 000 SEK och då är det 50 % rabatt.

6 kommentarer:

  1. Nämen då tycker jag att du ska slå till!!

    SvaraRadera
  2. Ja sanna dina ord. Det är ju ett fynd!!!

    SvaraRadera
  3. Ser ju väldigt bekväm ut som tv-soffa, fast för vår familj fattas det tyvärr ett ryggstöd. Synd, annars hade jag definitivt köpt den :P

    SvaraRadera
  4. Häftig, verkligen häftig men kanske aningens opraktisk ;D

    SvaraRadera
  5. Gillar soffan, en helt Oumberlig variant av sittmöbel. Priset också överkomligt! (ler)
    Du jag har en idé på min blogg, om jag och Lilla Frun kommer ner till dig får din man vara med och leka med mig då!
    En andra frågan har ni någon shysst sjö i närheten?
    Alltid bäst och fråga, när jag var liten fanns det en del förädrar som ansåg att jag inte var något bra sällskap till deras barn, jag hade för mycket egna och konstiga ideér! (Har man hört, vad får de allt ifrån)(ler)
    Ha en fin helg och Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  6. Hehe, det hade varit något! Snygg icebreaker vid alla mingelpartyn ;)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)