fredag 1 juni 2012

Nya naglar - No 13

Ja, nummer 12 gjordes under mitt blogguppehåll och jag tog bilder, men tror att dottern lyckades radera dem...
Här kommer dagens nya naglar  alla fall. Naglarna som ska få åka på besök till Waterloo i helgen. För första gången sedan vi flyttade där ifrån för snart ett år sedan åker vi alltså tillbaka. Våra två närmsta Waterloofamiljer flyttar även de där ifrån nu till sommaren, så nu stundar ett farvälparty. Ena familjen drar till New York (!) och den andra flyttar efter närmare tio år i Belgien hem till Svedala igen. Det ska bli så förbaskat roligt att få åka dit. Återkommer med en rapport efter helgen.

4 kommentarer:

  1. Coola! Ha en himla trevlig helg i Waterloo!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en toppenhelg!

    SvaraRadera
  3. Det blir nog en konstig känsla att komma till Waterloo igen. Men säkerligen kommer ni att ha en jättetrevlig helg med gamla vänner. Njut!

    SvaraRadera
  4. Så snygga naglarna blev, du. När Jag ska gå på semester ska jag ha sådana fina naglar med, det har jag bestämt mig för nu!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)