torsdag 23 april 2009

Torsdagskväll

Nu har min chef och kollega åkt till flygplatsen. Vi har haft två mycket intensiva dagar med mycket jobb och trevligheter. Tror att mitt arbete med webbsidorna uppskattades. I övrigt planerade vi inför våra konferensdagar i maj. Mycket jobb bakom må jag säga och jag blir trött bara jag tänker på allt jobb som fortfarande återstår...

För övrigt är jag stolt över att jag vågade köra till tågstationen och hämta upp mina kollegor. Jag till och med parkerade lite trångt. Häpp! Sedan körde jag ut dem till Haller Bos med en picnickorg i högsta hugg. Det uppskattades mycket. Vi åt god middag på Le Brussel igår kväll och till lunch idag åt vi thaimat. Ett besök på Delhaize och en fika i trädgården hann vi också med. Jag känner mig jättenöjd med hela arrangemanget.

Trots att det varit över 20 grader idag, var det frost i morse. Känns lite märkligt med tanke på att blommor, löv och temperatur indikerar att det alla redan är sommar i Belgien!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)