tisdag 12 januari 2010

En grå dag

Vädret i Waterloo har väl inte visat sig från sin bästa sida idag. Det har varit jämngrått och kyliga vindar. Däremot verkar sonen ha det kalasfint i skidbackarna. Sol och klarblå himmel. Sonen närmast kameran.Jag jobbar och jobbar och det känns som om jag aldrig blir klar. Det är ett himla petande och ändå hittar jag bara fler och fler småsaker som borde ändras i min slutrapport. Jag tror inte folk fattar hur mycket jobb det är! Men jag ser slutet och hoppas att jag till helgen ska vara klar. Det skulle vara skönt, för nu börjar det trycka på med annat jobb också. Helst skulle jag vilja åka hem till Sverige och träffa mina kollegor och prata skit. Jag behöver liksom komma in i gänget lite mer. Får se hur jag kan ordna med det.

Nu ska jag försöka få kontakt med min make för att se om han kanske är på väg hem från jobbet. Man hoppas ju... Det blir nog lite thaikäk ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)