fredag 1 januari 2010

Nytt år!

Japp. Så var det år 2010 då. Vi firade in det nya året tillsammans med en tysk familj och det var riktigt trevligt. Vi bjöd på kalkon, svampsås och hemfritterade (!) pommes frittes. Den gästande familjen tog med vin och hemgjord tiramisu - mums.

Ett nytt år med nya möjligheter! För första gången i mitt vuxna liv har jag inte avgett något nyårslöfte. Känns konstigt, men samtidigt väldigt skönt. Vet inte vad som fick mig att avstå. Kanske vetskapen om att det aldrig funkat tidigare... För fortfarande drömmer jag förstås om att vara smalare, hälsosammare, lyckligare, friskare och rikare. Nu ska min dotter och hennes kompis gå en runda med hunden. Buzz har sin cerisa väst på sig. Den som min man hatar, men som Buzz gillar på grund av att den är varm. Jag tror inte Buzz bryr sig om färgen. Han är tillräckligt säker på sin manlighet ändå. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)