onsdag 4 augusti 2010

Coola inköpsställen på webben

Idag regnar det ute. Vaknade dock på min något gladare och positivare sida i morse. Har suttit och tuggat runt på en del webbsidor och skulle vilja rekommendera några.

Först ut är en hemsida där du kan bland annat kan designa din egen skjorta eller tenniströja och få den uppsydd helt enligt dina egna mått! Butiken på nätet heter Tailor store och verkar vara mycket uppskattad. Du hittar butiken HÄR.

En annan hemsida som är bra för dem som har lite smalare eller bredare vader än "normalt" är Duoboots. HÄR är sidan där även du kan hitta knähöga stövlar. Men även den som har lite smalare eller bredare fötter kan hitta sina skor här. Lite dyrt kanske, men kanske värt pengarna när man äntligen hittar något som passar?!

En tredje sida är Smarta saker. Här hittar du allt som du inte visste att du behövde... Men smarta är dem!

Nu skulle jag bara vilja hitta den ultimata webbshoppen för lite häftigare och annorlunda kläder i storlekar som jag går i. Typ 44. Kanske någon som känner till någon sådan?

1 kommentar:

  1. Får du ett tips på det sistnämnda så hör av dig till mig! ;-) Mannen har beställt skjortor från första stället!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)