söndag 6 februari 2011

Beligisk whisky

Igår var jag och maken och besökte en lokal vinhandlare bara ett par hundra meter hemifrån. Han hade tagit in en belgisk wiskey - Belgian Owl - som ska vara otroligt bra. Jag betämde mig för att köpa en flaska till min pappa födelsedag (i juli) medan de fanns inne. Helt ofarligt att skriva här, för min pappa läser inte bloggen. Han pratar hellre "live". Min man trodde inte att han skulle överleva utan en flaska han också, så det blev två. Nu återstår att höra vad de tycker om investeringen, för flaskorna var inte helt gratis, "bara" 40 Euro styck och detta är smått skrivet för att inte mamma och svärmor ska se priset ;-)

1 kommentar:

  1. äh man får ju kasta ut lite pengar ibland..:) men billigt lät det inte:)

    söndagskram på sej!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)