måndag 7 februari 2011

En vecka - 1,2 kg

I morse hade jag invägning och hoppet var inte så stort. Tyckte att det började riktigt segt i förra veckan och i slutet av veckan tillät jag mig synda rejält med "skogshuggarpasta"... MEN, skam den som ger sig. När jag ställde mig på vågen hade jag faktiskt ändå gått ner 1,2 kg. Och då har jag inte börjat motionera som jag hade tänkt mig ännu. Motion får jag väl ta till om det börjar bli jättetrögt med viktnedgången ;-). Målet denna vecka är ytterligare ett kilo. Skulle vara kul om det blev så. Jag menar, jag har ju så många att ta av...

5 kommentarer:

  1. Sicken pangstart på en vecka, grattis!

    SvaraRadera
  2. Wow grattis, va kul att du är på G!

    SvaraRadera
  3. Kanon! En vecka itaget....Härligt!

    SvaraRadera
  4. Vad jätteduktig du varit... heja på heja på.... Kram Annika

    SvaraRadera
  5. heja heja! kanonduktig jue!:)
    kramen!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)