lördag 13 augusti 2011

Sucker Punch

I gar kväll sag vi en film som maken hade valt - Sucker Punch. Helt sjuk film och knappast nagot för familjen heller. Tyyyyyyyyypiskt min make! DJUUUUUP SUCK. Det enda jag skulle vilja se nu är S V E N S K T V!!! Nyheterna, Vetenskapens värld, Dokument utifran, Bollibompa....

Och som ni ser, jag använder min mans dator igen. Mitt tradlösa internet fungerade med full tillfredsställelse i TRE dagar, sedan drogs hastigheten ner da vi redan hade använt det för mycket... Är helt omöjligt att använda. STÖN! Nu förstar jag varför det var "gratis" (bara 30 Euro/6 manader). Givetvis ska man bli irriterad och köpa mer kapacitet. Vad trött man blir! Men jag han ju med tva inlägg pa bloggen och tva Skypesamtal i alla fall *ironi*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)