onsdag 11 maj 2011

Har ni sett de där brudarna...

... på tv? Herre jösses vad ont i magen jag får när brudar ska poängsätta varandras bröllop. Och var har de hittat alla udda typer??? Inte för att det är förbjudet att vara udda, men de är så otroligt skamlösa i sina kommentarer. Har de inte fått en vanlig uppfostran och hyfs? Och att sälja ut sitt bröllop överhuvudtaget? Personligen är jag glad att jag gifte mig för länge sedan och fick ha mitt bröllop alldeles ifred. Jag blir fortfarande varm i kroppen när jag tänker på hur fantastiskt jag tyckte att det var! Tack och lov slapp jag sedan ta del av åhörarnas poäng på ditt och datt. Jag lever fortfarande i tron att det var världens vackraste och bästa bröllop! :-)

5 kommentarer:

  1. Vi är också jättenöjda med vårt lilla bröllop för snart (i dagarna nu) 24 år sedan!

    SvaraRadera
  2. haha ja usch ja jag har inte ens sett den filminspelning som gjordes när vi gifte oss för 11 år sedan ... Vill inte få den bild och känsla jag hade av allt förstört genom att se hur allt var egentligen. Jag vill tro att jag var den vackraste bruden och allt var så underbart som jag kände då ;-))
    Förresten så var min man en av vigselförättarna i förra veckans omgång! Han vigde dem som gifte sig alà skärgårdstemat och faktiskt vann ;-)) !

    SvaraRadera
  3. Åh, vad coolt! Så din man är präst? För det var i kyrkan va? Eller var det borgerligt? Nu måste jag kolla på programmet igen! :-)

    SvaraRadera
  4. nej han är borgerlig förättare ... men vi gifte oss i kyrkan :-))

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)