måndag 2 maj 2011

Lampfot förnyad med loppis-skrot

För två år sedan köpte jag en typiskt belgisk lampa. En med gråa torra trädgrenar. När mamma och pappa var här på besök förra veckan hjälpte pappa mig att förnya lampfoten genom att montera dit en träfågel som jag köpt på loppis. Fågeln är väldigt fint och naturtroget målad och snidad och den har precis gett mig en idé om ett beige och turkost rum. Skulle vara jättesnyggt. Får kanske bli i Tyskland? Nu har jag en alldeles unik lampfot och jag tycker att den blev jättefin!

2 kommentarer:

  1. Men hej och hallå! Nu blev jag på riktigt Riktigt avis!!
    Uh sån helt underbar lampfot! Vill ha-vill-ha-vill-ha:)!

    Sån himla trevlig smak du har,
    Verkligen sinne för det där lilla extra!
    Kram!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)