måndag 29 juni 2009

Kort rapport

  1. Räkningarna betalade. Hugga vad mycket pengar det går åt. Det märks redan så här dags på månaden att jag köpt en pool...
  2. Jag har ringt till doktorn och fick en tid nu på eftermiddagen. Fantastiskt snabbt och effektivt. Får se hur läkaren är när jag kommer dit. Jag borde förutom blodtryck också kolla stelkrampsspruta och vaccinationer åt både mig och ungarna.

Nu måste jag nog vila ;-) Nä förresten, jag tar tvätten också när jag ändå är på gång. Tjohooo!

2 kommentarer:

  1. Å va härligt att höra att du saknar mig ;-) saknar dig också. Ska bli så kul att träffas om två veckor! Hoppas att det går bra hos doktorn,kram kram!

    SvaraRadera
  2. Hm, inser nu att jag kommenterade på fel inlägg - tanken var att det skulle vara på det tidigare inlägget, men men....

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)