tisdag 8 november 2011

Bloggtorka och bloggvänner!

Usch vad jag är trött! Vi har haft fem - jättetrevliga och jättevälkomna - besök på fem veckor. På 36 dagar har vi haft besök 26 av dem... Nu är jag helt färdig och jag misstänker att dottern fått magkatarr på kuppen. För hur roligt och trevligt det än är, så kostar det på att vara trevlig. ;-) Man vill ju gärna att besökarna ska få ett trevligt mottagande och att de ska känna sig ompysslade. Fast alla våra besökare har minsann pysslat om oss också, så det är verkligen ömsesidigt det där pysslandet.
Buzz och jag på morgonpromenad i morse.
Idag är första dagen på länge som jag är ensam. Jag brukar inte uppskatta ensamheten ett endaste dugg, men idag känns det skönt. Även om det är tvätt och disk som står och väntar. Det kan det göra ett tag till...
Buzz möter vacker dalmatiner.
Jag känner mig så sliten så det är total bloggtorka. Men i morse när jag gick in och tittade i kommentarerna så blev jag så glad. För där ute i cyberrymden finns det ju människor som ger mig både glada tillrop och lite extra uppmärksamhet. Tack alla ni!!! Nu ska jag rycka upp mig  och så ska ni se att det kommer lite nya inlägg igen. Hej hopp!

2 kommentarer:

  1. Hej! Bra att du tar nya tag för vad skulle vi andra annars göra om din blogg torkade igen?
    Har funderat lite över ditt blom/bananfluge experiment. Jag testade med vinäger vilket var jätte effektivt ända tills... jag såg att jag hade gett flugorna en samlingsplats. Visst var det många som hoppade i och dränkte sig men de allra flesta hittade en ny partner och valde att föröka sig ist för att hopp i. Hur gick det för er?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det gäller att tömma skålen hyggligt ofta. Vi blev faktiskt av med flugorna!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)