tisdag 1 november 2011

Nya naglar - No 4

Fjärde varianten på naglar.
Här kommer mina nya naglar. Det tog 1 timme och 40 minuter att göra och är väl de fulaste naglarna hittills. Det var inte samma tjej som gjorde dessa naglar som tidigare. Tidigare har det varit Thu som skulpterat mina naglar och nu var det Na som gjorde dem. Till och med Na som gjorde naglarna kommenterade att naglarna blev lite väl korta. I och för sig vill jag gärna ha korta naglar, men med den här designen blev det inte så snyggt. Hur som helst, omväxling förnöjer!

3 kommentarer:

  1. Du skulle kört "blodstänkta" naglar såhär vid Halloween? ;-)
    Såg en bild på det nånstans på nätet. Såg ut som att människan hade varit levande begravd och klöst sönder naglarna på insidan av kistan. *ryser*

    SvaraRadera
  2. Hugga! Nej, det räcker med den här "skräck"-varianten tycker jag nog. Nästa gång måste det bli något helt nytt. Vad det nu kan vara?

    SvaraRadera
  3. Hjälp!
    Nja, det var en udda variant men konstaterar ändå att de ser bra mycket bättre ut än mina färdigrivna naglar. Nu när det är lite ledigt med tjejerna ska jag försöka rycka upp mig. Var det nagellack du sa det hette? ;)
    Kram
    Y

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)