fredag 11 november 2011

Så här fina presenter...

... fick min svärmor i 70-års present. En badrock från PiP Studio, som jag gärna hade velat ha själv... Fast jag är tyvärr ingen morgonrocksmänniska. När jag väl stigit upp, klär jag på mig direkt.
PiP Studio morgonrock
Och så fick hon ett par härliga Mikrovågstofflor som kan värmas i mikron. Tror det blir utmärkt till svärmor som brukar frysa om fötterna. Jag vet inte hur det står till på mikrovågsugnsfronten hos "svärisarna" nu för tiden. Men i värsta fall fall kanske denna present leder till ytterligare en investering - en ny mikro ;-)
Mystofflor
Bilderna har jag lånat från Bluebox.se där jag även beställde presenterna. Fantastisk service de har! Man beställer sin present och får den inslagen och skickad dit man önskar. Perfekt när man är utlandssvensk, eller kanske bara saknar tid.

5 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket.
    Vilka mysiga tofflor för kalla fötter och de luktar gott också av lavendel. Vilka härliga färger i morgonrocken. Att bara titta på den gör mig glad. Jag kommer att njuta av presenterna hela vintern i soffhörnan och i sommar måste jag nog bada varje dag.
    Kramar svärmor

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara presenter! Jag hade gärna velat ha båda två! Förstår att svärmor blev glad!

    SvaraRadera
  3. Bara ordet är ju helt underbart - mikrovågstofflor!!

    SvaraRadera
  4. Den där morgonrocken kanske är grund nog för dig att BLI en morgonrocksmänniska?
    Vilket fint förhållande du har till din svärmor!
    Kram till er båda!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina presenter! Tofflor som man kan stoppa in i micron har jag inte hört talas om men kanske något för mig själv att önska i julklapp!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)