torsdag 10 november 2011

Vinnare: Det kunde man ju ana - vem som skulle sniffa fram rätt svar!

För det gjorde spårhunden Rudi åt sin matte Britt Marie! Visst är det ett överdrag till ett paraply! Nu kommer den svåra biten. Mina hotmailkonton verkar absolut inte fungera. Vågar du lämna din adress här nedan? I så fall lovar jag att städa bort den så fort jag sett den. I annat fall kanske du har någon annan bättre lösning?

Och alla ni andra - jäkligt bra gissat allihop. Både fantasifullt och kul! Ha det så jättebra idag! :-)

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Där ser man, där ser man....överdrag till ett paraply! Hade lite andra teorier med, men valde att inte skriva dem, du känner ju mig vid det här laget!
    Fast nu när du känner min "själ" och gjorde detta fantastiska inlägg om morgonstånd och dessutom var så snäll och länkade till mig blev jag överlycklig! Ja, faktiskt, vi män kan bli glada och lyckliga över små "ekivoka saker" som en skylt med ett morgonstånd på. Visade bilden för Lilla Frun och frågade henne vad hon såg...självklart blev svaret en man med erektion bärandes ett par y-fronts kalsonger...men tjejer säger jag bara...så uppfattade inte jag alls slylten först, helt en skylt som talade om att det fanns spärrar som man skulle observera, sådana där svängbara i midjehöjd! (ler)
    Har lånat bilden av dig, hoppas det är okej och självklart så återgäldar jag länken till dig och din fina och trevliga blogg!
    Ha en fin dag!
    Stor kram ifrån Oumberlige Peter!
    PS: Fast jag blir ju lite nyfiken på vad morgonstånd kan heta på tyska? Låter säkert lite perverst!
    PS igen: Egentligen så är det sådana här kommentarer som gör att man få lite "dåligt rykte" på nätet så för känsliga personer så vill jag berätta at jag idag även visar på Pingviner på min blogg med stickade ulltröjor som skydd mot kyla när underhudsfettet skadats av oljeutsläpp.....så egentligen är jag ju en riktigt gulig kille...ibland! (ler)

    SvaraRadera
  3. Ursäkta stavfelen...skriver med min dotters minidator idag, får knappt plats med fingrarna!
    Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  4. Hi, hi. Jag stavar fel mest hela tiden och kan inte skylla på någonting alls...
    Helt okej att du lånar min bild. Den är "egenproducerad".

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)