måndag 14 november 2011

Frostnupen födelsedag - 43 år idag

Tjolahopp! Nu är man 43 år. Huvva, det går så fort!!! Känns som att det vore lämpligt att stanna tiden typ nu och sedan bara tillåta positiva förändringar. :-)
Blombukett från mamma och pappa.
Så här såg det ut i morse när jag var ute och gick. Första frostmorgonen faktiskt.


Det var fantastiskt vackert att vandra över kullarna idag. Det absolut bästa kanske ändå var att Helmi med sina hundar Emma och Gustav (två mopsar) hann i fatt mig och ville gå med oss runt fälten. Jättetrevligt!!!! Jag blev så rackarns glad över mitt promenadsällskap så ni kan inte ana. :-))

Nu ska jag åka och försöka få vinterdäck på bilen och posta lite brev. På återhörande!

10 kommentarer:

  1. Massor av grattis på födsledagen :)

    SvaraRadera
  2. Men varför har jag trott att du är flera år yngre än jag? Själv har jag fem månader kvar till 43...*suck*. Skrev jag 43? Menar naturligt vis att jag blir 29...igen.
    Jag önskar dig en jättefin födelsedag och om vädret är som hos mig - skiner solen på din födelsedag!!!
    Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag!!!♥
    Kram Elle

    SvaraRadera
  3. 43...bara barnet! Men jättestort grattis ändå på din dag! Vilken vacker bukett!

    SvaraRadera
  4. Du också!? ;-)
    Stort GRATTIS på din födelsedag, och 43 är väl ingenting! Ha en fin dag, kram!

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen! Hoppas att du har en toppendag!

    SvaraRadera
  7. Kramar och mycket varma tankar på födelsedagen igår (jobbade hela dagen igår, Nästan i alla fall, annars skulle jag kommit och hälsat på dig...)
    Tänkte på dig och hoppades du hade en bra dag!
    Kramar Lena.

    SvaraRadera
  8. Jag får nog köpa mig en sådan bukett blommor, den var riktigt fin!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)