fredag 13 januari 2012

Sååå orättvist!

I två veckor har vi levt våra "nya" liv, jag och maken. Fyra kilo har han gått ner när han ställde sig på vågen i morse! Själv har jag gått ner 1, 7 kg. Fastän jag tränat 10 av 14 dagar och ätit lite och nyttigt. Så jäkla orättvist alltså!!! Och jag har ändå mer övervikt än min man, så om det hade funnits någon rättvisa i den här världen, så hade det ju varit JAG som hade tappat de där fyra kilona, inte min man. Men det finns ju ingen rättvisa, så vad hade jag förväntat mig egentligen.... Som om inte det är nog, har alla fyra kilo försvunnit från hans "gubbmage", så den har nästan försvunnit. På fjorton dagar! Själv har jag buddamage och där märks det ingenting. Inte ens med måttband. Suck.

6 kommentarer:

  1. Jag joggade/walkade/promenerade i sammanlagt 2 timmar igår - och gick UPP 100 gram!!!
    Vaf....n, ska jag sluta äta också, eller?
    Gäller att inte ge upp nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hur är det möjligt??? (Eller jag förstår att det är hormoner, vätskebalans, maginnehåll mm, men i alla fall) Man vill ju se resultat. Med en gång!!!

      Radera
  2. Män har (tyvärr) en högre förbränning generellt sett. Jävligt fuskigt!
    Men kämpa på så kommer du se resultat, jag lovar!

    SvaraRadera
  3. Män går ner mer rätlinjigt, kvinnor i mer oregelbunden takt - håll ut, plötsligt händer det... Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Livet är orättvist helt enkelt! Men för att muntra upp dig har du fått en award, kolla min blogg!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)