måndag 18 juni 2012

28 grader

Japp, så varmt har vi det just nu. Himlen är inte ens klarblå...

Idag är mannen första dagen på nya jobbet. Han har blivit Tysklandschef för sitt bolag och jag vet att han var riktigt stolt när han åkte iväg i morse.

Ungarna har sina "final exams" denna och nästa vecka. Idag hade båda IT-kunskaps test. Jag hoppas och tror att det gick bra.

Själv har jag kört trädgårdsavfall till återbruket, diskat, tvättat och lyssnat på rättegången i Norge. Det är det absolut mest spännande som händer för mig just nu. :-/

5 kommentarer:

  1. Det där med 28 grader är spännande nog. Alla är avundsjuka i Sverige och längtar också efter lite värme!

    SvaraRadera
  2. Har du ingen loppis som du kan fynda i?

    SvaraRadera
  3. Skicka gärna lite värme häråt - här behövs den!!

    SvaraRadera
  4. Usch, sån värme gillar inte vi...så behåll den för all del.
    Vi har mysigt strilande sommarregn i kväll och trivs så bra med det så.
    Du kan inte skaffa dig nåt voluntärjobb eller så? Det gjorde jag när jag var bodde i Californien för att få tiden att gå och träna språket och framför allt för att träffa folk!

    SvaraRadera
  5. Her Er det efterlängtad sol i dag!
    Gissa om jag ska jobba?
    Ja jag tror du vet svaret! ;)
    Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)