fredag 22 juni 2012

Midsommar?

Ja, det ska visst vara det där hemma i Sverige idag. Ungarna är i skolan, maken jobbar och jag har varit och tränat. Så här lite midsommar har jag nog aldrig upplevt i hela mitt 43-åriga liv...

Ikväll har vi en koreansk familj, eller rättare sagt två koreanska föräldrar, på middag. Lite av misstag måste jag tyvärr säga... (tur att de inte kan läsa min blogg!). Vi hade glömt (!!!) att det var midsommar när vi bjöd in dem OCH så hade vi räknat med att dottern (som är bästis till vår dotter) skulle få komma med. Men nu kommer BARA föräldrarna alltså. Lite knepigt, eller hur? Tyskland spelar fotboll och det är trots allt midsommarafton. Hade kanske varit mysigt att få hitta på något med bara familjen. Men, men.

Nu ska jag ta en promenad med hunden och odla min MIDSOMMARÅNGEST! :-( Sedan är det dags att samla ihop sig, åka och handla och städa. Klart. Slut.

PS. Breivik ÄR KOMPLETT GALEN! DS

2 kommentarer:

  1. Ja jag håller med dig att han är helt galen!

    Men så knepig midsommar ni har nu då!
    Her firades den enligt alla traditioner men med lite nya rätter på menyn, vilka var riktigt goooda!

    Kram ni var saknade denna dagen!

    SvaraRadera
  2. hoppas din midsommar blidde bra ändån!;) midsommarkram från mej!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)