måndag 4 februari 2013

Så mycket tid

... har det tagit att skriva sakkunnigutlåtanden till två universitet att jag inte ens hunnit blogga. Men för bara en liten stund sedan skickade jag in det sista. Phu!

Sonen fyllde 16 år igår och det firades med en Macbook Air. Snacka om att ha en bortskämd son! Men datorn krävs för att han ska kunna göra vissa arbeten på skolan, så det var bara att bita ihop och betala. Suck.

Sid har gått in i nästa fas. Igår när maken och jag gick en långpromenad med hundarna skällde Sid på de tio första hundarna, men inte på de sista tio. Och när vi precis innan parkeringen passerade ett hundhem för övergivna hundar som skällde och ylade så var han knäpp tyst. Snacka om utveckling! Idag har han varit tystare inomhus också tycker jag. Lite lugnare på något sätt. Fast det kanske är inbillning? Hoppas inte det, utan att utvecklingen håller i sig, för dessa små tecken har gjort mig mycket gladare och säkrare.

Nu måste jag ta sista kvällspromenaden. Vi hörs!

4 kommentarer:

  1. Du är ju duktig!!

    Polletten har väl ramlat ner på den lille mannen och då infaller lugnet.
    Bra jobbat.
    kram

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Man får vara mycket tacksam över att ha en son att köpa en dator till... Och klart att Sid kommer att lugna ner sig, det är ju en liten hjärna som delvis ska programmeras om, det måste få ta litet tid...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)