torsdag 8 september 2011

Yey

Internetinsatallatören HAR varit här, men han kom aldrig in.... Märkligt att de har så gott om andras tid så att man inte ens knackar på och säger att nu är det gjort? Själv satt jag och väntade från klockan åtta till klockan fem. Stackars hunden fick ju bara springa runt kvarteret för att kissa. Och själv blev jag på uruselt humör. Nu har maken installerat rautern och min dator är trådlöst inkopplad. Fast signalen är låg och nu står jag i köket och bloggar. Men vad hände med telefonen? Måste fråga maken om det med.

2 kommentarer:

  1. Grattis! Men mycket märkligt att han inte lät höra av sig när han var där. Att sitta i husarrest och vänta på hantverkare är verkligen nervpåfrestande. Hoppas allt det tekniska ordnar sig nu!

    SvaraRadera
  2. Tackar! Man ska inte ropa hej ännu, men jag hoppas, hoppas verkligen att det löser sig med telefonen ikväll när vi varit och handlat rätt(?) sladdar till telefonen.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)