onsdag 8 juni 2011

Nattliga telefonsamtal

I natt ringde telefonen fem gånger mellan kl 01.30 -03.15. Första gången trodde jag att någon bara hade ringt fel när det var tyst i andra änden luren. Andra gången tänkte jag "jäkla klantarsle..." men tredje gången började det att kännas lite obehagligt. För att inte tala om fjärde och femte gången!

I morse fick jag dock förklaringen. Maken hade somnat med mobiltelefonen i sängen där borta i Frankfurt. På något vis lyckades han lägga sig på den så att den ringde upp mig och sedan hade någon form av återuppringning satts igång. Tack för den förstörda nattsömnen!

1 kommentar:

  1. Å va härligt när man för en förklaring på det, förstår att du blev orolig!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)