söndag 26 juni 2011

NU kan man kommentera igen!

För de som eventuellt har haft svårt att lämna kommentarer på min blogg den senaste tiden, kan jag meddela att ordningen är återställd! Nu kan alla som vill, lämna kommentarer igen. Inställningen hade på något sätt ändrats - och det var INTE jag som hade gjort det! Misstänker att det blev något knas efter att Blogger strulade för ett par veckor sedan. Då försvann ju t o m kommentarerna under en period. Men som sagt, nu ska det funka igen. Välkomna tillbaka! :-)

3 kommentarer:

  1. Yey! Måste genast prova :)

    (Fast jag får fortfarande klicka hundra gånger innan kommentaren kommer in, ser jag. Men det göör inget)

    SvaraRadera
  2. Vad tokigt med att behöva klicka hundra gånger hörr'u. Men jag hittar ingen "klicka-hundra-gånger-innan-du släpper-igenom-kommentaren"-knapp som går att ändra på...

    SvaraRadera
  3. Och nu verkar man kunna kommentera anonymt. Då kan jag också kommentera, som inte har konto någonstans, bara på banken.

    Hälsningar från Katarina
    Ante hälsar också

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)