torsdag 20 oktober 2011

Föräldrafritt

Idag har jag skjutsat föräldrarna till tåget så att de på egen hand kan utforska Frankfurt. Ungarna lurade jag ut på en promenad med hunden i stället. Regnet hängde i luften samtidigt som solen sken. Ett mystiskt väder som var härligt ändå.
Dottern spexar och försöker gå som en fotomodell...
Barnen lekte med hunden som de ropade mellan sig och Buzz han bara sprang och sprang. Passade väldigt bra med lite konditionsträning nu när maken inte kan springa med honom på grund av ett överbelastat knä.
Buzz springer i full fart mellan ungarna som siter och lockar med godis.
Idag fanns det äntligen möjlighet att ta en ny Frankfurtbild. Det var ett annorlunda ljus idag, så det var ju lite extra spännande. Om man nu tycker att en bild över Frankfurt kan vara så särskilt spännande. Strax ska jag iväg och träna och sedan blir det salamipasta (bulkmat) ikväll.
Frankfurt 20 oktober 2011 kl 12.45.

2 kommentarer:

  1. Här har det också varit både soligt och regnigt. En promenad hann jag också med! :-)

    Det är alltid kul att se Frankfurt i olika skepnader. Jag har ju "utsikten" som jag brukar variera (headern).

    SvaraRadera
  2. Gillar dina Frankfurtbilder, staden ser ut som ett slumrande monster som inte är så farligt eftersom det inre är så nära, men som man måste hålla koll på, för vem vet när det kan börja närma sig...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)