lördag 6 februari 2010

Goooooooood morning Waterloo!

Klarblå himmel, solen skiner och det är massor med plusgrader redan nu på förmiddagen. En stor balja te som maken serverade på sängbordet och det känns häääärligt att leva!

Filmen vi såg i går var jättemysigt svensk och bra... Den kinesiska nakenhunden var inte med i så många scener tyckte jag, men produktionen hade tydligen tyckt att det var mer än nog... Det hade inte varit helt enkelt att få den att göra som de ville. just det. Det är fasen inte enkelt, det vet väl jag!

De salta (!) lakritsbilarna från Ahlgrens var himmelska! Jag vill ha FLEEEER. De passade min smak så där på prickenicken. Kanske lika bra att de inte finns här i Belgien. (Fast lite synd är det ändå *dregglar*.)

1 kommentar:

  1. Vad jag avundas ditt väder :-( Vill du att jag kommer och hälsar på? :-)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)