lördag 27 februari 2010

Våren är här!!!

Japp, det är sant! Det var 15 grader varmt när vi var ute mitt på dagen. I morse regnade det, men sedan kom SOLEN! Jag och dottern tog en hundpromenad på fälten. För första gången på länge var det riktigt njutbart för både kropp och själ.När vi kom hem hade en krokus slagit ut i trädgården. Det måste ju vara det ultimata vårtecknet, eller hur?Och hunden var ute och lekte med ungarna på gatan. Det kändes fantastiskt. Både att ungarna var ute och lekte och att hunden kunde vara med på ett hörn. Han var helt lycklig som fick vara med utomhus. Han var till och med utan kläder! Det är ett andra andra ultimat vårtecken - hund utan kläder...

2 kommentarer:

  1. ja ja, skryt lagom ;-) jag avundas dig, njut av solen! Jag väntar på att mörkret ska gömma dimman...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)