fredag 5 februari 2010

Har du det tråkigt? Döda några flugor...

...och var lite kreativ för en stund. Dessa bilder kom med mailen till mig. Omöjligt att se vem som är ansvarig för bilderna. Men jag kan inte låta bli att lägga upp dem här på min blogg i alla fall. Hoppas att upphovsmannen/kvinnan förstår att det är för att jag beundrar både idén och resultatet. ;-)
Det är inte utan att jag blir lite inspirerad själv! Fast det är ju lite ont om flugor den här årstiden förstås. Men ni som har ladugård kanske kan? ;-)
PS. Till alla flugvänner: Jag är sääääker på att det är självdöda flugor på bilden. Eller så sover de bara. Det har jag bildbevis på! DS

3 kommentarer:

  1. Ha ha, det var bland det knäppaste jag sett *skrattar*

    Och på landet har vi ibland (alltid) flugor som lägger sig ner och dör i fönstret... kanske jag skulle ge mig på lite morbid konst också *skrattar igen*

    SvaraRadera
  2. Åh, det skulle vara roligt om du antog utmaningen och sedan lägger ut en bild (eller flera) på din blogg ;-) Själv saknar jag döda flugor för tillfället. Vilket i och för sig är ganska skönt.

    SvaraRadera
  3. Äckligt och samtidigt knäpproligt! Vilka ideér folk har!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)