onsdag 3 februari 2010

Men herregud, här bara sitter och sitter man

Jag tror minsann att jag fastnat vid datorn. Det känns som om fingrarna sitter kletade mot tangentbordet och att jag aldrig mer kommer att lyckas skaka loss det. Hur jag än försöker. Vilken mardröm. Eller? Man kan ha ett liv utan dator har jag hört. Men hur sjutton skulle det gå till? På tio år har jag gått från datoranalfabet till datorberoende. Eller är jag kanske datormissbrukare? Och ändå tror jag inte att jag är värst. Jag är bara en uttråkad hemmafru.... Suck.

3 kommentarer:

  1. ...och jag med *vinkar hej*

    När internet låg nere här hemma för ett tag sedan och jag skulle fixa till lite fredags-special-mat, så blev jag alldeles ställd. Jag kunde ju inte gå in på dinnerbase och söka inspiration, nya smaker och recept.

    Att jag sedan har ett tiotal kokböcker i bokhyllan reflekterade jag inte ens över, ha ha.

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk - det är helt sjukt!
    Och mobilen, tänk vi har levt utan en sån också! *s*

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)