söndag 21 mars 2010

Buzz njuter i solen

Vi har börjat låta Buzz vara utan kläder när vi är ute igen. När det regnar och blåser åker västen på, men inte annars. Han njuter av vädret och den nyvunna friheten. Här om dagen sprang han runt, runt, runt på fälten och gjorde små piruetter i ren lycka. Jag önskade att jag hade haft kameran så att jag hade kunnat filma honom! Kan han inte sola utomhus går det (nästan) lika bra innanför altandörren. Där kan han ligga och spana ut genom fönstret och se vad som händer ute på gatan så länge inte häcken är grön.

3 kommentarer:

  1. Jag bara väntar på att jag ska få springa ute i solen och göra piruetter! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken tur för Buzz att han hamnade just hos er!

    SvaraRadera
  3. Tänk när man själv kan skutta runt utan kläder ute på fälten här på landet och hojta baluuuba med händerna i håret och bara må gott. Fast det måste bli några plusgrader till, såklart. Och gärna lite sol också.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)