lördag 6 mars 2010

Snygga naglar

Man är ju inte hemmafru för intet...
Idag beslutade jag mig för att fixa mina fula naglar. Har gjort det någon gång förut, men det kräver ju sitt underhåll. Inte har jag trivts så bra heller, i lite för långa och klumpigt tjocka naglar. Så jag traskade iväg så där halventusiastisk.
Före:
Efter:Närbild:Men se resultatet var toppen!!! Tunna, rundade naglar som ser ut helt som mina egna. (Att händerna sedan tycks behövas antirynkcreme och nagelbandsolja är en heeelt annan sak) Dessutom är den franska manikyren permanent under gelén. Fantastiko! När jag har gjort det förut har den målats på som ett sista lager före lacken. Gissa vad som slets bort först??? Jag är redan helt såld på resultatet denna gång. You bet - att jag kommer gå dit igen! Nästa gång ska hon få göra tånaglarna med färgad gelé. Håller minst åtta veckor sa hon. Så nu ser jag fram emot fina fötter till sommaren.

6 kommentarer:

  1. Det DÄR var riktigt snyggt!! Även jag skulle satsa om jag visste att det höll i en diskho/kök hela dagarna...

    SvaraRadera
  2. det där skulle jag vilja ha!!!! fasen så fräääscht! kanonens jue (skriver jag medans jag tittar på mina sorgliga naglar alldeles för korta och fula:)) det ska jag önske mej i födelsedagspresent!
    kram

    SvaraRadera
  3. Jag ska rapportera om hur de håller! Idag är de fortfarande fina...

    SvaraRadera
  4. Tja, allt ät ju relativt kan man säga... ;-)
    75 Euro första gången, 50 Euro för "underhåll" typ vart fjärder vecka. Ganska dyrt att vara snygg om händerna.

    SvaraRadera
  5. snyggt!!
    nu är det hollywoodfruar nästa........
    kram från lotta

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar, Jag är alltid så nyfiken på vem som varit här! :-)